Suzykaaa

Naplóm:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • suzykaaa: nem is tudom...:P (2009.02.22. 21:05) Valentínnap(L)
  • ADAMEX: Így történt! Ez az éjszaka megadta ami jár! De te jól bírtad szivem. =) (2009.02.08. 22:08) Szombat-Vasárnap
  • suzykaaa: Meg vagy te bolondulva xD (2009.02.04. 21:56) Kedd
  • ADAMEX: Te elmentél, én meg maradok itt egymagam. =( (2009.01.14. 23:02) Szerda
  • ADAMEX: Azért szeretlek ♥ (2009.01.11. 23:10) Szombat+++

Linkblog

Az új kedves(L) =)

2009.10.27. 17:02 | suzykaaa | Szólj hozzá!

Igazából néha magam se tudom, hogy mit érzek, mert még eléggé új ez az egész és persze szokás szerint csinálok hülyeséget, meg ő is, de mégis minden annyira jó. Olyan dolgokat hoz ki belőlem amikről nem is tudtam, vagy már elfeledtem. Néhány napja azon gondolkoztam, hogy teljesen üres vagyok belül, hogy nem igazán érzek komoly és tartós dolgokat csak néha egy-két felindulásból szerzett érzést tudok raktározni, de ez nem igaz!!! Ő annyira más és igazából én se tudom mindig, hogy álljak hozzá. A barátaim szerint furcsa, szerintem különleges. Azért ez se mindegy...Ismerve milyenségét nem várok tőle csodákat, meg nagy dolgokat csak igazából lehet, hogy magamtól várom azt az érzést.A legeljén 2-3 napig bennem voltak a pillangók és kegyetlen jó volt, nagyon hiányzott már. Akarom a pillangókat!!!!És ugye amit én akarok az lesz!!!!=) Csak azért benne van a pakliba az óvatosság is, mi van ha rossz vége lesz, ha megbánt, ha összetöri a szivecském...Nagyon félek tőle és néha ezért nehéz merni úgy szeretni, ahogy azt szeretném. =S Semmi probléma azért készülök pszihológusnak, hogy megküzdjek mások ilyen jellegű problémáival szóval esélyem nincs a dologra ha először a sajátomat nem tudom rendbe tenni, de sikerülni fog ez biztos ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://suzykaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr81479377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása