Suzykaaa

Naplóm:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • suzykaaa: nem is tudom...:P (2009.02.22. 21:05) Valentínnap(L)
  • ADAMEX: Így történt! Ez az éjszaka megadta ami jár! De te jól bírtad szivem. =) (2009.02.08. 22:08) Szombat-Vasárnap
  • suzykaaa: Meg vagy te bolondulva xD (2009.02.04. 21:56) Kedd
  • ADAMEX: Te elmentél, én meg maradok itt egymagam. =( (2009.01.14. 23:02) Szerda
  • ADAMEX: Azért szeretlek ♥ (2009.01.11. 23:10) Szombat+++

Linkblog

Alkotásaim egy csokorban

2009.09.20. 19:18 | suzykaaa | Szólj hozzá!

Kemény világ

 

Egy általam nagyra tartott ember egyszer azt mondta nekem, hogy minden ott romlott el mikor megszületett a magántulajdon. Mert ugye addig minden egyenlő volt. Egyenlő nagyságú földbirtok,egyenlő bánásmód, egyenlő jogosultságok. Ezt mai köznyelvre lefordítva úgyis mondhatnám, hogy egyforma volt a pénztárca mérete. Ez már rég elveszett. Nem is számíthatunk rá, hogy egyszer valaha lesz még ilyen egyenlőség a világban. Már hétköznapinak számít az, hogy egy néni az utolsó kis nyugdíj töredékén gyógyszert vásárol. Megszokott az, hogy senki nem segít a másikon még akkor se ha azt látja haldoklik valaki az utcán. Sokan, legalábbis a nagytöbbség úgy véli a politika és a rossz gazdasági helyzet az oka, de mi lenne ha mind magunkba néznénk és átgondolnánk miért megyünk el a szenvedő mellett? Ha nekünk van egy kiló kenyerünk miért nem adunk egy szeletet az éhezőnek?

Azért, mert mi emberek szörnyen irigy és öntörvényű lények vagyunk. Pedig csak ki kéne próbálnia mindenkinek milyen jó boldoggá tenni valakit azzal, ami minket már nem boldogít. Gondoljunk csak bele. Majd ha egyszer az én generációm felnő és megtapasztalja milyen az egy családot eltartani, mindennap újabb számlát kézhez kapni, biztosan átértékeljük a helyzetet. Igazából elítélni se tudom azt az embert, aki nem ad. Keservesen meg keresetett pár ezer forintokból mit adjon a szerencsétlen? Nem a lenézett közembernek kéne adnia, aki úgy ahogy magát el tudja tartani, hanem annak aki felbecsülhetetlen villákban alszik és mérhetetlenül drága autókkal utazik. Nem fogunk tudni ellene tenni soha, de mekkora lehet a probléma ha már egy magam fajta, korú fiatalt is ez foglalkoztat?!  Hatalmas!!! Már mi is tudjuk azt, hogy mire kell felkészülnünk. A borzalmaktól hangos minden média forrás. A bűncselekmények, amiknek bármikor áldozatául eshet bármelyikünk, a sikkasztások amik az átlag ember vékonyka pénztárcájából csalnak ki pénzt. Ami minket leginkább érint a közoktatás teljes mértékben való elsilányodása. Mégis mi az amibe mi még kapaszkodhatunk? Ezek nem csak egy kislány segélykiáltásai, egy egész nemzeté, de mindenhol süket fülekre talál…


Ha én azt akarom

 

Ha nagy leszek híres sztár leszek…

Elcsépelt szavak ezek…

Élhetek mesében,

Vagy teszek érte, hogy az életem,

Egy mesébe bele illjen.

 

Feladom,elég,kevés vagyok ehhez,

Ezeket a szavakat én nem ismerem.

Vagy akarom, vagy nem

Olyan nincs, hogy ez nem megy.

 

Ha szeretni akarlak, szeretni foglak

Ha azt akarom szeress,szeretni fogsz.

Legyek egy sivatagban, vagy az északi sarkon,

Igenis te mindig szeretni fogsz…

Míg én azt akarom…

 

Lehet megcsalsz,lesz este hogy más fekszik melléd,

De soha senki nem fog úgy szeretni, mint én.

Lesz olyan, hogy megbánt amit teszel,

De egy idő után már fel se veszem.

 

Sokat hibáztam már,

Még sokat is fogok.

Lehet neked fáj,

De én nem hátrálok.

 

Tanuld meg felvállalni amit teszel,

Tanuld meg elfogadni,

Hogy azt kapod amit érdemelsz.

 

Ha szeretni akarlak, szeretni foglak

Ha azt akarom szeress,szeretni fogsz.

Legyek egy sivatagban, vagy az északi sarkon,

Igenis te mindig szeretni fogsz…

Míg én azt akarom…

 

 

Ha szeretni akarlak, szeretni foglak

Ha azt akarom szeress,szeretni fogsz.

Legyek egy sivatagban, vagy az északi sarkon,

Igenis te mindig szeretni fogsz…

Míg én azt akarom…


Az én hercegem más, mint a többi

Sose gondoltam volna, hogy rád találok,

Sose tudtam, hogy te vagy akire várok.

Sose éreztem igazi boldogságot,

De most már tudom te vagy akire vágyok.

 

Mindig hiányzott valami,

Folyton üres volt valahol.

Tudtam, hogy kell valaki,

A szívem folyton csak barangolt.

 

Az  én hercegem más, mint a többi

A szemét csodálatom övezi,

Az én hercegem más, mint a többi

Ha hozzám ér minden örömteli.

Bár tudná, hogy mit érzek,

Bár elmondhatnám neki.

Ha csak egy percig is enyém lehetne,

A szerelem felemésztene.

 

Érzem az illatát,

Tavaszi feeling hatja át.

Érzem az érintését,

Követem tűzön, vízen át.

 

Lehet, hogy nincs fehér lova,

De nekem ő a mindenség ide s tova.

Nagyon fáj a szívem érte,

Kínok közt vergődök, de ő nem veszi észre.

 

Az  én hercegem más, mint a többi

A szemét csodálatom övezi,

Az én hercegem más, mint a többi

Ha hozzám ér minden örömteli.

Bár tudná, hogy mit érzek,

Bár elmondhatnám neki.

Ha csak egy percig is enyém lehetne,

A szerelem felemésztene.

 

Futótűzként terjed végig,

Mindenem felemészti.

Most már kimondom szeretlek,

De kérlek, hogy ne vess meg.

 

Az  én hercegem más, mint a többi

A szemét csodálatom övezi,

Az én hercegem más, mint a többi

Ha hozzám ér minden örömteli.

Bár tudná, hogy mit érzek,

Bár elmondhatnám neki.

Ha csak egy percig is enyém lehetne,

A szerelem felemésztene.

 

Az élet egy játék

 

Csodás életem van, csodás barátokkal,

Panaszra kevés okkal.

Szeretek és szeretnek

Úgy érzem enyém a végtelen.

 

Kérek és kérlelnek

Teszek olyat ami helytelen,

Van, hogy megbánom,

De nem hagyom, hogy bárki is megalázzon.

 

Az élet egy játék,

Az igazi bohóc fájdalommal teli szívvel is tud nevetni.

Az élet egy játék,

Ha jól játszod senki, soha el nem fog feledni.

Az élet egy játék.

Csak tudni kell élvezni és nem fog fájni.

Az élet egy játék.

Légy olyan játékos, aki tud megbánni.

 

Kérdéses dolgok vannak és lesznek is,

Hogy hibázzak elkerülhetetlen

De hiszen ezért vagyunk emberek.

Ha megbántasz nem vetlek meg,

De pont ezért te se tedd ezt.

 

Utálhatsz vagy szerethetsz,

Ebben bármikor szabadon dönthetsz.

Ha az élet végre valóban játék lesz

Hogy játékos vagy bábu leszel abban is szabadon dönthetsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://suzykaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr911395183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása