Suzykaaa

Naplóm:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • suzykaaa: nem is tudom...:P (2009.02.22. 21:05) Valentínnap(L)
  • ADAMEX: Így történt! Ez az éjszaka megadta ami jár! De te jól bírtad szivem. =) (2009.02.08. 22:08) Szombat-Vasárnap
  • suzykaaa: Meg vagy te bolondulva xD (2009.02.04. 21:56) Kedd
  • ADAMEX: Te elmentél, én meg maradok itt egymagam. =( (2009.01.14. 23:02) Szerda
  • ADAMEX: Azért szeretlek ♥ (2009.01.11. 23:10) Szombat+++

Linkblog

Egy jó hír...amit bánat fed.

2009.04.15. 21:25 | suzykaaa | Szólj hozzá!

Fannival együttest alapítunk:)

Ő írja a zenét én írom a szöveget. Nagyon ügyes dolgokat tudok összehozni, mikor borult az elmém és taccson vagyok. Ezt kihasználva már a második dalunk szövegét írom. Ez a mostani nagyon a szívemhez nőtt. Ennél szebben valószínüleg soha nem tudnám elmondani.

 

                                      Az én hercegem más, mint a többi....

 

Sose gondoltam volna, hogy rád találok,

Sose tudtam, hogy te vagy akire várok.

Sose éreztem igazi boldogságot,

De most már tudom te vagy akire vágyok.

 

Mindig hiányzott valami,

Folyton üres volt valahol.

Tudtam, hogy kell valaki,

A szívem folyton csak barangolt.

 

Az  én hercegem más, mint a többi

A szemét csodálatom övezi,

Az én hercegem más, mint a többi

Ha hozzám ér minden örömteli.

Bár tudná, hogy mit érzek,

Bár elmondhatnám neki.

Ha csak egy percig is enyém lehetne,

A szerelem felemésztene.

 

Érzem az illatát,

Tavaszi feeling hatja át.

Érzem az érintését,

Követem tűzön, vízen át.

 

Lehet, hogy nincs fehér lova,

De nekem ő a mindenség ide s tova.

Nagyon fáj a szívem érte,

Kínok közt vergődök, de ő nem veszi észre.

 

Az  én hercegem más, mint a többi

A szemét csodálatom övezi,

Az én hercegem más, mint a többi

Ha hozzám ér minden örömteli.

Bár tudná, hogy mit érzek,

Bár elmondhatnám neki.

Ha csak egy percig is enyém lehetne,

A szerelem felemésztene.

 

Futótűzként terjed végig,

Mindenem felemészti.

Most már kimondom szeretlek,

De kérlek ne vess meg.

 

Az  én hercegem más, mint a többi

A szemét csodálatom övezi,

Az én hercegem más, mint a többi

Ha hozzám ér minden örömteli.

Bár tudná, hogy mit érzek,

Bár elmondhatnám neki.

Ha csak egy percig is enyém lehetne,A szerelem felemésztene.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suzykaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr781067489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása