Suzykaaa

Naplóm:)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • suzykaaa: nem is tudom...:P (2009.02.22. 21:05) Valentínnap(L)
  • ADAMEX: Így történt! Ez az éjszaka megadta ami jár! De te jól bírtad szivem. =) (2009.02.08. 22:08) Szombat-Vasárnap
  • suzykaaa: Meg vagy te bolondulva xD (2009.02.04. 21:56) Kedd
  • ADAMEX: Te elmentél, én meg maradok itt egymagam. =( (2009.01.14. 23:02) Szerda
  • ADAMEX: Azért szeretlek ♥ (2009.01.11. 23:10) Szombat+++

Linkblog

Péntek-Szombat

2009.02.28. 21:43 | suzykaaa | Szólj hozzá!

Hát őőő izé nem is tudom hol kéne kezdeni, mert elég beteg dolog volt amit leműveltünk xD

Tegnap d.u. eléggé mélységesen elfogott az unalom :D Kitty átjött d.u. jol elszorakáztunk, de aztán ment a palijánál aludni és újra unatkozni kezdtem xD Mi tévő legyen szőke nő hát előszedtem Pötyi cimborám, hogy kéne vmit alkotni. Kb 1órás kupaktanács után összeszdtük a jó népet megbeszéltük a talit és hát útnak indultunk. Egy kb. 15perces utat az Amigoig több mint egy óra alatt hajtottunk végre xD Vinni kellett Pötyi apunak haleleséget(ahogy ő mondaná:D)meg összeszedtük Mátéékat és még tankolni is kellett Kisgyőrbe ugyh megjártunk már mindent mire odaértünk. Csak lightosan nyomtuk első körbe Pötyi szeretteljesen meghivott egy sörre amit fura módon hamar elfogyasztottam társaimmal csocsózás közbe. Máté meg kifigyelte a taktikám, hogy ha véletlenül gólt kaptunk mindenkin végig néztem pandúr tekintettel és azt hallgattam egész este h de aranyos volt ez a dolog. Sebaj lejátszottunk asszem vagy 6kört de mind1 lényegtelen majd felmentünk. Dumcsiztunk meg lerongáltuk egymást majd megfeszített ivászatba torkollott a dolog. Én ugy a 2. után mondtam Máténak, hogy kössz, de ez így bőven elég volt, majd legyőzött a saját fegyveremmel a pandúr nézéssel és közölte velem h megharagszik ha nem iszok ugyh kénytelen vtam. Összességében már mire indultunk világomat nem tudtam, de még tök jol éreztem magam meg minden jol elhülyültünk és Máté azt mondta hoz ki bort igyunk még. Nem szivesen de belementem a dologba:D Ezzel is jol beszivtam, mert középen ültem és egy körbe kétszer jutott hozzám a flaska. Aztán miután meguntam a dolgot előre költöztem Pötyihez és megtárgyaltuk h müködik a szeretet és nem sok hijján elaludtam rajta:D Most jut eszembe utoljára mikor Pötyin aludtam a tiszain dekkoltunk xD Pedig tök jo rajta aludni nem is keltegetett nem is mocorgott ugyh vagy 25percet aludtam majd elindultunk hazafelé. Csórikámat nem elég h lerongáltammég meg kellett állnia velem Bőcs meg Sajólád közt kínlodni és arra emléxem h Laki azon röhögött h nem hllott még olyanrol h vki hányásveszély miatt még tette vna ki az elakadásjelzőt. Pötyi megtette merő szeretetből vagy csak mert félt h összehányom a kocsiját:D Ott még se kellett. Beértunk kicsiny falunkba, de em mertek még ilyen állapotba hazavinni ugyh lecsöveztünk a faluházho, na ott már kijött aminek ki kellettxD Jobban is lettem ugyh hazahoztak és még az is rémlik h Pötyi hivott éjszaka jol vagyok e meg ilyenek és aztán rá vagy egy félorával csillapodott a szédülésem annyira h eltudja csucsuzni. Összesítve a dolgokat komoly volt a dolog nagyon és mg most is másnaposággal küzködök xD

A bejegyzés trackback címe:

https://suzykaaa.blog.hu/api/trackback/id/tr89972343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása